Wniosek do KBW o wyłączenie mediów kompoundu GAFAM z powodu ich interakcji w proces wyborczy

do KBW
Wniosek do KBW o okresowe wyłączenie mediów kompoundu GAFAM z powodu ich interakcji w proces wyborczy

Szanowni Państwo,
Ekonomista Jim Rickards, mężczyzna namawiający swoich czytelników do kupna jakichś produktów finansowych- w celu sprzedaży ich podaje krytykę obecnego systemu mediów. Istotnie, te media zmuszają nas i zastraszają, chodzi o tzw. big tech. Firmy te są w zmowie by narzucić własne narracje, masowo kasują wszelki inny kontent, inne treści które nie są spójne z ich narracją. Dodaję klatkę z filmu w którym osoby te, prowadzące rozmowę prawdopodobnie w celu sprzedaży instrumentów finansowych, opisują jak amerykański big tech poprzez cenzurę manipuluje wynikiem wyborów. 
Wnosze aby KBW wystąpiłą do sądu przeciwko tym firmom, w redakcji mam bardzo dużo dowodów na googlemandering, albo na liczne oszustwa sieci Facebook w wyborach- przeciwko mnie samemu, co trafiło do SN a potem do sądu w Sztrasburgu. Skarżyłem się że sieć Facebook oszukała mnie manipulując moje polubienia za pomocą bota by podsunąć mi mikrotargetowaną treść wyborczą która mnie oszukała przy urnie wyborczej.  


Składam wniosek do KBW o wyłączenie mediów kompoundu GAFAM z powodu ich interakcji w proces wyborczy. Sąd powinien określić czy amerykański kompound ma prawo ingerencji w wyniki wyborów w Polsce. W okresie wyborczym te media nie powinny być czynne, okresowo powinno się je wyłączyć w całości. Są one znane jako podmioty ingerujące w wynik wyborczy.
--
Pozdrawiam,
Adam Fularz
Polish News Agency
Dolina Zielona 24a 
65-154 Zielona Góra

Komentarze

Popularne posty