Wspomnienia z dnia 24 kwietnia 2021

1. Trwa party.  Po prostu bawimy się w klubie. Pandemii lokalnie już nie widać w tym środowisku osób dość aktywnych,  dzisiaj czułem się bardzo dobrze.
Wszyscy niemal na sali gdzie jestem- tańczą.  Dwie osoby na 30 innych-siedzą poza mną. 

2. Całe pół dnia spędziłem na skateparku. Było prześmiesznie.  Widziałem salta nad betonowymi przeszkodami. Mnóstwo śmiechu i żartu. Wspaniały dzień. 

3. Wieczorem wracaliśmy zatłoczonym pociągiem. Z trudem znalazłem miejsca na składanych fotelach w korytarzu.  Osoba młoda koło mnie miała mocno podkrązone oczy mimo młodego wieku.  Nastolatek chodził spać o drugiej w nocy i jak twierdzi nie umiał by zasnąć wcześniej.  

4. Po południu miałem ognisko. Kilkanaście minut nikt nic nie mówił. Próbowałem uciszyć swoje myśli i skupić się na aktualnej chwili.  Śpiewie ptactwa. Zachodzie słońca. 

5. Trwa skoczna muzyka. Idę tańczyć.  Na sali młodzi lub ci co się młodo czują   -spotkałem kumpele z treningów hip hopu. 

Opr. 
Adam Fularz


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty