Zmiana klimatu: koło redakcji nawet kwitną kwiaty

Klucze ptaków lecą na północ Polski wg opisu czytelnika z okolic Nowogrodu nad Bobrem. W miejscowości Gorzupia w dolinie Bobru żywopłoty puszczają pąki. Przy wejściu do naszej Polish News Agency zieleni się wierzba która tego roku nie zrzuciła liści. Posadzona przeze mnie w listopadzie rzeżucha w gruncie- wzeszła na 4 cm. Dzisiaj jadłem przed chwilą chleb z selerem naciowym z gruntu z mojego ogródka. Sadziłem też botwinkę ale z uwagi na szkodniki zebrałem wczoraj bardzo mało. Buraki urosły ale ich liście są obgryzione. 

W Australii rzekomo wczoraj odnotowano 42 stopnie Celsjusza w ciągu dnia a w jednym miejscu- 52 stopnie. Rzekomo był to rekord ciepła odkąd prowadzono pomiary.

Na ulicy Dolina Zielona w m. Zielona Góra w odległości 50 m. na wschód od biura redakcji- kwitną na kwietniku u sąsiada żółto- czerwone kwiaty- popularne kwiaty ozdobne. Zwykle w grudniu nie było widać kwiatów ozdobnych rosnących w gruncie. Te jednak jakoś przetrwały aż do teraz- urosły jeszcze latem. Obok jakieś drzewo puszcza już pąki kwiatowe (liście ma także).

Opr. Adam Fularz na podstawie obserwacji naocznej podczas spaceru wokoło redakcji w dniu wczorajszym oraz rozmów z czytelnikiem gazety




--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty